Pages

Thursday 24 July 2014

Azam Ramadan Su - TV3 (2014)


Azam Ramadan Su akan bersiaran setiap Isnin hingga Khamis jam 12.30 tengahari hingga 1.30 tengahari terbitan Radius One. Menampilkan Rita Rudaini, Faizal Hussein, adik Mior Adha Najmi, adik Nur Qistina Raisah, Kismah Johar, Kartina Aziz, Siti Chubby dan Chef Azli.

Azam Ramadan Su mengisahkan seorang ibu berkerjaya yang mahu memasak untuk anak-anaknya pada bulan Ramadan. Lebih menarik, satu resipi akan dikongsikan pada setiap penghujung episod. Su (Rita Rudaini) dikurniakan 2 orang anak, Mukhriz dan Munirah hasil perkahwinannya dengan Lukman (Faizal Hussein). Su merupakan seorang wanita berkerjaya yang mengharapkan bibiknya untuk menguruskan segala urusan rumah dan lebih cenderung membawa keluarga makan di luar ataupun membeli makanan dari luar.

Bulan Ramadan bakal tiba tidak lama lagi. Rakan-rakan sepejabat Su sering berbincang tentang resipi masakan untuk bersahur dan berbuka puasa. Su menganggap memasak itu sesuatu yang menyusahkan. Hati Su terusik apabila melihat kemesraan anak-anaknya bersama bibik dalam menyediakan juadah. Buat pertama kalinya Su berazam untuk memasak demi keluarganya pada bulan puasa. Berjayakah Su?

Tonton Episod 01 Online
Tonton Episod 02 Online
Tonton Episod 03 Online
Tonton Episod 04 Online
Tonton Episod 05 Online
Tonton Episod 06 Online
Tonton Episod 07 Online
Tonton Episod 08 Online
Tonton Episod 09 Online
Tonton Episod 10 Online
Tonton Episod 11 Online 
Tonton Episod 12 Online
Tonton Episod 13 Online
Tonton Episod 14 Online
Tonton Episod 15 Online
Tonton Episod 16 Online
Tonton Episod 17 Online
Tonton Episod 18 Online
Tonton Episod 19 Online
Tonton Episod 20 Online
     
 TAMAT
 
Credit to Blog Hiburan Semasa, Kepala Bergetar

No comments:

Post a Comment